Üdvözöljük, lépjen be fiókjába vagy regisztráljon.
Kérdése van?
Hívjon!
06-20-330-8966>
Üzletünkben
bankkártyával
is tud fizetni!
A házhozszállítás GLS futárszolgálattal történik utánvételes fizetéssel.
35.000 Ft-ig a szállítás díja 2990 Ft + 300 Ft utánvételi kezelési költség ;
35.000 Ft felett a szállítás ingyenes csak 300 Ft utánvételi kezelési költség kerül felszámításra.
Amennyiben rendelését a kétszeri kézbesítés során sem veszi át, vagy fizeti ki, úgy további rendelését nem áll módunkban teljesíteni.
A szállítást kizárólag munkanapokon 8-16 óra között kísérlik meg a szállítók, ezért kérjük olyan szállítási címet adjanak meg, ahol napközben áttudják venni a csomagot!
A szállítás az egész ország területére lehetséges Postai utánvétellel, így a szállítási határidőre, és a tartalom épségéért garanciát nem vállalunk!
Nem tekinthető hibának, megtérítendőnek a kívülálló okokból bekövetkező szállítási nehézségek (megváltozott hatósági engedélyek, internet üzemzavar, más jellegű üzemzavar, stb).
Áruátvétel után darabszám, vagy sérülés miatti reklamációt ill. csereigényt utólag elfogadni nem tudunk! Ezért kérjük ellenőrizzék átvételkor a csomag tartalmát!
Fizetési feltételek:
Számláinkat szállításkor, az áru átvételekor mindíg készpénzben kell fizetni! A rendelt termékek árát, a futár részére kell átadni. Ha az áru átvevője nem teljesíti azonnal a követelést, akkor a szállító nem köteles az árut átadni.
Ebben az esetben a Fodrilla webáruház tárgybéli felmerült költségeit (szállítás, csomagolás, stb.), mint kárigényt a megrendelő köteles megtéríteni!
Garancia, jótállás, szavatosság:
Reklamáció csak számla és garanciajegy ellenében lehetséges!
A garanciajegyen feltüntetettek mellett a mindenkori törvényi előírások érvényesek.
Más termékekkel való kombinálás, helytelen használat vagy tárolás garanciát kizáró körülmény.
Vevő nyilatkozik, hogy a termékek tulajdonságait, tárolási-, felhasználási- és biztonsági előírásait valamint azok garanciális feltételeit ismeri, és tudomásul veszi, tudja a garancia azon korlátozását, hogy az áruk cseréjére csak alaposan és ésszerűen megindokolt minőségi kifogás okán kerülhet sor a 2030 Érd Szabadság tér 10. szám alatti bemutatóteremben.
A cserélendő terméknek érintetlennek, épnek, sérülésmentesnek és tisztának kell lennie!
Kozmetikai termékeket, műköröm alapanyagokat és hozzátartozó segédanyagokat higéniai előírás és szempont miatt nem áll módunkban visszavenni!
Műszaki készülékeket csak sérülésmentesen, tartozékaival együtt, hiánytalanul, eredeti dobozában tudunk visszavenni kézhezvételtől számított 14 napon belül.
Használatba vett készülékeket nem tudunk visszavenni! (A készülék egyszeri kipróbálása nem minősül rendszeres használatnak!)
A visszaküldés összes költségei minden esetben a Vevőt terhelik!
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a következő jogszabályok vonatkoznak:
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet,
49/2003. (VII.30.) GKM rendelet,
72/2005. (IV. 21.) Korm. rendelet
Fontos!
Kérjük, a termék jótállási jegyét feltétlenül őrizze meg, ennek hiányában a szervizek nem vállalják a garanciális javítást!
Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg:
Telefonon: 06-20-973-7986 (tulajdonos), 06-20-330-8966 (üzlet), vagy a fodrilla[kukac]fodrilla[pont]
Az elállás joga:
A Vevő megrendelése elküldésével szerződést köt velünk, amiben kötelezi magát a megrendelt
termék(ek) átvételére, az Eladót is ez a szerződés kötelezi a megrendelés teljesítésére.
A Vevő megrendelését töröltetheti, ezt minden esetben kizárólag telefonon vagy a fodrilla[kukac]fodrilla[pont]
Kipostázott megrendelést már nem tudunk törölni! Minden vevőnek a vásárlástól számított 8 munkanapon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe:
Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami bontatlan, vagy bontott, de hiánytalan gyári csomagolásban érkezik vissza.
Az elállási jog azonban nem vonatkozik azokra a termékekre, amelyek olyan állapotúak, hogy az új termékként történő értékesítést nem teszik lehetővé.
Elállásra vonatkozó igényét e-mailben vagy személyesen kell bejelentenie.
Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizetjük, ha minden kritériumnak megfelel.
Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket legkésőbb az áru megérkezését követő 5 munkanapon belül visszautaljuk az összeget a vevő által megadott címre vagy bankszámlaszámra.
FELHÍVJUK A FIGYELMÉT, HOGY UTÁNVÉTES LEVELET, CSOMAGOT NEM VESZÜNK ÁT!
A visszatérítés nem vonatkozik a kiszállítási költségekre, valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie.
Valamint abban az esetben, ha a termék hibátlan és a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a termék súlya alapján kalkulált kiszállítás költségét is.
Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk.
Ebben az esetben a sérülést kizárólag a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja, a sérült terméket kérjük visszajuttatni.
Nem vonatkozik az elállási jog, az átvétel után megsérült termékekre.
Az üzlethelyiségében személyesen vásárolt árukra nem vonatkozik az elállási jog.
Megrendelése során Ön élhet a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.
Tulajdonra vonatkozó fenntartások:
Az általunk szállított összes árura vonatkozó tulajdonjogot mindaddig fenntartjuk, amíg a megrendelő (felhasználó) vagy az, aki az árut átveszi és az összes fizetési feltételeket nem teljesíti!
Cégnév: Beauty Shop Hungary Kft.
Szolgáltató székhelye: 2030, Érd Jegyző utca 3.
Telephelye: 2030 Érd Szabadság tér 10.
Cégjegyzékszám: 13-09-135594
Cégbíróság: Fővárosi Bíróság
Szolgáltató elérhetősége:
Email: fodrilla@fodrilla.hu
telefon: 06-20-9737986, 06-20-2337002
Adószám: 12445673-2-13